Adam and the Ants

En grupp jag inte vet någontin om, inte förstod jag någonting heller när jag om dom läste. Helt röriga är vad dom är. Men att jag kan förstå vad jag och Hanna fastnade för hos som när vi såg/hörde videon "Prince Charming" en gång för länge sen. Han hade nog bra humor den där Adam Ant.

 



Titta och Njuuuuuuut!

Tisdag idag och jag borde sitta och sy men gör det ej.
Ska äta julbord på Björkudden imorgon med gamla klasskompisar! Ska bli himla trevligt det där.

Ska kanske åka och vaccinera mig sen? Från klockan 14 idag hade de öppet för det. Kanske är bäst? Då bör jag nog redan nu klä på mig och åka så jag är där i tid.

 

Gör nog det!

 

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0