Fredag är lika med Fest!

Iallafall idag. Ska ha avskedsfest, känns lite sorgligt att lämna dessa fina människor ett tag. Och så sitter jag och äter upp ostbågarna jag tänkte bjuda på.. Lite dumt kanske!? Haah nee inte alls.
Borde ta och tvätta lite, svämmar värkligen over med äcklig tvätt..

Var och matade Saras fiskar förut, de var nog inte beredda på att någon skulle komma för dom blev rädda för mig! Eller så lekte dom bara kurragömma. Tror mest på det sistnämda.

Är lite avundsjuk på Sara och Alex! Jag vill med åka till paris någon gång! Men kanske Skottland/Irland i sommar?! Hoppas på den.

Men vad jag längtar nu, en vecka kvar tills jag åker! Så kul det ska bli! Verkligen taggad inför vintern nu. Slippa långtråkiga dagar(som på nått underligt sätt ändå inte räcker till..), SNÖ istället för blask/dimma/regn, skidor istället för hästen(fast henne kommer jag ju sakna)...
Måste packa packa packa.....

Jaja nu ska jag fortsätta i min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0