Juldagen..

Tiden går fort när man har roligt säger dom. Och det stämmer! Sjukt vad det har gått snabbt sen jag kom upp hit. Har vart här i tio dagar. Men endå känns det som jag alltid vart här, med dessa människor. Tiden är ett skumt påhitt.

Vad som hänt sen sist jag uppdaterade här minns jag ej på rak arm, bara allt för lite sova, för mycket vaken och jobbat. Nu är jag ledig i kväll, lördag och söndag vilket är asskönt! Igår var det julafton, jobbade från 8 till 22, julbord för ca 750pers. Haha jag skulle skriva datum och innehåll på en grej, står där och verkligen funderar, frågar sen "Vad är det för datum idag?" Hur dum får man bli? Eller trött skyller jag nog på. Efter jobber var slut  hade jag tänkt åka hem och sova, men hur mycket blir egentligen som planerat? Nene då åker vi ner till smedjevägen och festar halva natten istället.. Jag var ior trött så jag var nykter och halvsov!  ikväll blir det fest iaf! :D Bara att min öl har icke kommit än.. Jaja jag har ju faktiskt klarat mig hittils utan eget! haha jag får allt ta och bjuda igen sen..

Om ca några dagar kommer min kära Sugarman på besök! Ska bli härligt att återse den filuren!
Det var ju julafton igår, vilket det verkligen inte kändes som.. Öppnade iaf julklappar! Varma sköna tofflor! God choklad, skivorna har jag icke lyssnat på än men att Elvis är ju bra så.. Fick pengar och vantar också! Skööööönt.

Men vad det snöar, hela tiden nästan varje dag! Ne nu överdriver jag. Men att det är snö iaf.

Bilen startar som om det vore sommar! Inga problem längre! Ska inte låta den stå så länge igen.. i 40 minus.. Nu är det bara typ tio. Varmt och skönt!
Tankade imorse, inte kul... 740spänn bara sådär..

Ska kanske ut i backen imorgon om någon vill hänga med!

Saknar katterna lite, så varm och skönt med en sån i fotändan när jag vakna och somnade..

Borde kanske åka till norge någon dag, det är ju inte så långt dit! Kul att se ett annat land ibland! Haha

Här kommer lite bilder!

Så här ser det ut på väg upp till jobbet mitt! så vackert så¨!


Tusikt från mitt fönster! Vad man inte ser är konsum som ligger här nedanför, fast det går ju inget vidare att gå den vägen.. Halvmeter snö och massa träd mm..

Trysil syns där borta! Vill dit igen någon gång!

Här är mitt rum

Det är mycket stökigare nu när det gått ett tag..

Men att jag ska tvätta snart!

Kanske bädda ibland..



Nej jag skulle nog behöva ta en lite tupplur nu. Är så himla trött!

Hoppas ni har det bra där hemma när inte jag är kvar där! Hahahhaaaaaa.....

Bye bye see you later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0