Nu börjas det..

Julborden! Som tur är har jag inte jobbat än, s¨å uttjatat är det inte än. Men gott att äta är det! Åt då på gamla skolan idag, jultallrik till förrätt, buffé till varmrätt och bla pepparkaksmousse, fruktsallad mm till dessert! Mycket gott! Boel satte sig och åt med oss ett tag, så fick vi en rundvisning i skolan, då de har bytt lokaler! Det var fint nu. Inte samma trånga smala korridorer.. Det var trevlig. Var där med Linus och Anna! Så träffade vi på en till gammal Trollmor utanför!

Åkte sen och handlade. Det gick inget vidare.. Sara skulle åka med mig hem, Mamma fick jag hämta upp. Så ringer Hampus och undrar om han kan åka med från kimstad........! Kom inte hem när jag hade tänkt, men vadfan gör det? Jag är glad ändå. Mätt är jag också!
Ska sy klart imorgon, tror att det kan bli något av det, ska inte säga förmycket än, om det nu blir helt misslyckat!


Ska träffa Sugarman imorgon! Äta riskakor! Mmmmmm så gott.
Torsdag imorgon, Fredag därefter. Fredag med stort F. F som i Fest! :D Ska bli himla kul. Tråkigt bara att säga hejdå till de nära och kära. Men det är ju bara för ett tag, kommer ju hem igen.

Och nu gott folk, nu är jag trött


Kommentarer
Postat av: Emma Axstål

tja ella! när kommer du upp till oss här på lexö?!

2009-12-03 @ 10:29:21
URL: http://emmaaxstal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0