Sitter med söta Panter i knät

för sista kvällen på ett tag framöver.  Kommer sakna honom, dom andra också.. Inte vakna av att en katt ligger och tar upp hela sängen! Oj vad skönt! haha men nae så mysigt det är med dem.

Ska upp tidigt imorgon, har en lång väg att åka. Tur att mamma åker med mig upp, skulle bli så långt och ensamt att åka själv. Äta god ceasarsallad somm vi nyligen blev klara med. Tog lite längre tid än väntat med den där kycklingen... Jaja gott blir det nog.

Sara var på besök och visade vackra bilder från Paris, Mååååånga bilder blev det men fina var dom! Kanske att man borde åka till Paris någon gång? Hela livet framför mig ju!

Idag har jag vart duktig, började dagen med att besikta bilen, första gången och helt själv. Blanka papper! Åkte sen för att tvätta bilen, skrubbade noga så nu blänker den som nytt. Dammsög den även. Vart så fin så fin. Åkte sedan vidare till Klockaretorpet till Mormor och Morfar! Fikade och drack läsk, sen kom resten av familjen(förutom stackars Sara som låg hemma och var sjuk...) och Karin och Johan! Smörgåstårta för hela bunten! Så gott! Åkte hem sen och packade bilen! Så nu är det bara att tuta och köra! Hanna kom förbi en sväng och sa adjö.

Men nu måste jag gå och duscha! och sova! Trött trött trött


Kommentarer
Postat av: Eka!

Åk till Paris, det är fantastiskt fint där, till och med den lille Eka har varit där!

2009-12-11 @ 14:44:04
URL: http://ekaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0