Tom i huvudet..

Jag förstår inte hur folk kan ha så mycket att säga till varandra? Är det bara jag som tar slut på ord? Hur kan någon sitta och snacka om så gott som ingenting jämt? Visst att man kan sitta och snacka om ingenting hur länge som helst, men att alltidha något att prata om verkar vara omänskligt. Eller är det något fel på mig? Det är jobbigt med folk som känner att en behöver prata hela tiden, det är oftast då det blir stelt och jobbigt. Det är bättre med folk man kan sitta tyst med en kvart utan den där jobbiga pinsamma tystnaden, som jag dock har svårt att känna men känner att någon annan i ens närhet känner. Nu vart det rörigt i mitt huvud iallafall så nu säger jag godnatt.

Eller inte än, vill bara nämna att jag ska hämta Sara och Alex snart, vid ett typ inne i stan. Nu har dem göttat sig i Paris i några dagar. Hoppas de har haft det bra!

Imorgon ska jag fika med Hanna och Micaela. Kanske äta på restaurang med familjen på kvällen sen. Borde väl packa klart snart, trosdag blir då ingen tid för att packa.. Så det är bara imorgon kvar!! Shiiit.. Läskigt värre. Men det ska bli så kul!
Och mer och mer hoppas jag och tror på Skottland i sommar! Efter peace&love då såklart! Det är bara att lägga undan varenda litet korvöre som blir över! Spara och snåla så blir Skottland verklighet! Annars får jag väl höra av mig till Göta salonger sen.. och hoppas på det bästa!

Den där framtiden altså, den kommer man inte undan. Hur man än gör så är den bara ett stenkast bort. Ett steg framåt så är den här!




Att alltid vara på väg, aldrig stanna för länge på en fläck. Se framåt, men glöm ej att blicka bakåt ibland också!


Om mindre än en timma går deras flygbuss från Skavstad, så om lite mer än en timma ska jag ut på vägen och fara! Trött som jag är.. Men vad gör man inte för sina medmänniskor!? haha


Kommentarer
Postat av: sara

vad vad vaddå skottland? göra vad? semestra eller jobba? och med vem? :o det har jag inte hört något om!

2009-12-09 @ 15:46:07
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0