11 dagar

Haha vad fel allt blir då man inget vet.. Skrev häromdagen att det var 12 dagar kvar men nu idag är är det 11 dagar kvar om saker nu blir som planerat. Annars 10dagar.. Sånt man får se, måste iallafall ringa till folket i Idre och säga rätt dag imorgon.
Längtar så dant efter att komma upp dit! Fick ett samtal från dem idag, de undrade om jag kunde börja jobba innan jag egentligen skulle det, så den 14e istället för den 20e. Blir spännande! Jag är så glad!!







Saker och ting som man kunde gjort annorlunda, sagt annorlunda. Hur skulle jag se ut nu då? Vad skulle vart annorlunda i mitt liv? Hade jag då legat  här mitt i natten och tänkt på dessa saker?


Kommentarer
Postat av: Emma Axstål

dååå ses vi ;) vi skall jobba tillsammans ;) / emma

2009-12-02 @ 18:21:30
URL: http://emmaaxstal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0