Ännu en måndag har passerat

Och jag sov aldeles för länge denna dag. Men fick ändå lite saker gjort. Har blästrat och målat bromstrummor, lagat mat, hm ja det var väl det.
Imorgon ska jag med Sara och tvätta hennes bil, vilket hon skulle gjort häromdagen, när jag jobbade men det blev inte av.

Nu är det ungefär tre veckor tills jag åker till Idre, det börjar kännas nervöst faktiskt. Borde väl börja packa snart?
Iallafall ska jag hinna med massa saker innan jag åker, träffa massa folk, fixa massa saker med bilen åka och simma. Jag känner att tiden inte alltid räcker till, den går fortare än vad man tror.
Jag hoppas det blir bra sen i vinter. Men det tror jag att det blir!

Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0