Gråt..

En del av livet består av just detta, gråt. Som att en jävel har bjudit så himla asmycket på en skiva jag jättegärna vill ha att jag funderar på att ge mig. Men att tillfällen som detta kommer sällan, mycket sällan. Är en skiva värd fyra femhundra? Jag får panik snart!

I vilket fall osm helst så har dagen gått bättre än väntat, förutom skivan.. Undertiden som datan kopierar musik så har jag sytt en klänning/långt linne. Det gick mycket fortare än jag trott och den vart bättre än jag trott också! Musiken går också fort, mycket fortare än väntat. The Smoke skivan lyssnades igenom tre ggr så var jag klar med syendet!



Jag hatar den där människan som bara vågar göra någon så omänskligt att sno "It's smoke time" framför ögonen på mig! Vad ska jag göra? Jag vill ha pengar.... Då hade jag inte tvekat en sekund ju..

Det är glapp i sladden till symaskinen! Hur länge har det vart det? Ingen som vet..


Jag kom på att det är torsdag idag. Micaela och Jag skulle höras idag. Borde kanske ringa? Ja det gör jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0