Helgen som gått

Nu är det söndag igen, det går så oerhört fort! Det är bara tre veckor kvar tills det att  jag åker till idre! Känns konstigt men så himla kul!

I fredags jobbade jag, det var trevligt att vara 'back on the track' även att det bara var en dag. Senare på dagen, eller kvällen tog jag bilen och hängde på en klassåterträff, inte min klass dock. Men oj vad kul det blev, lite sent jag kom hem, klockan 5 gick jag in i huset! Och jag var nykter hela kvällen! Starkt jobbat av mig. Sov fram till halv ett, då stack jag och mamma ut och red, lång härlig skogstur. Sen hjälpte jag Sara med hennes klänning hon syr, den ser ut att bli fin. Senare åkte jag in till stan för o träffa Linus & Malin och ta en öl. Åkte hem med ett tåget, så det vart inte lika sent! Sov till halv tolv idag. Det var rätt skönt. Har varit ute i garaget stor del av dagen, och ute också. Bytte till vinterdäck, fyllde på glykol i volvon. Fixat lite med Anglian också. Ska fortsätta måla imorgon.
Nu vill jag däremot ha glass. See you later alligator

Kommentarer
Postat av: sara

jag ska måååla hela världen lilla mamma

2009-11-09 @ 12:39:20
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0