Jobba imorgon

Idag vaknade jag och kollade på Qack Pack, bra start på dagen! Gick ut till garaget ett tag men fick snart lämna stället för att åka in till stan. Träffade Micaela där vi satt i ett provrum på H&M ett tag för att sedan gå vidage till kupolen. Där åt vi mat! Behövdes verkligen.
Vi satt och filosiferade över livet ett tag, långt tag för att sedan gå till ica. På ica köpte vi riskakor och cider, satte oss i bilen och åt och drack. Åkte till nästa parkeringsplats och åt och drack lite till. Satt en lång tid i bilen och spionerade på Bengt och Clas. Spännande människor det där. Vi tog oss sen i kragen och vandrade vidare till Nybryggt, (som ligger i hörnet av Nygatan och Bryggaregatan)! Iaf satt vi där ett tag så kom Hanna sen. Vi fikade ett tag till och drog oss hemåt sedan. Skönt och komma hen och kissa!

När vi satt och åt mat fick jag ett telefonsamtal som gällde morgondagen. Jag ska servera på en minnesstund, en buffé med kaffe efteråt. Ska bli skönt att jobba lite, det var så länge sen nu.

Men nu ska jag överlåta datorn till mor och far.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Låter som två fyllon i en bil..

2009-11-05 @ 22:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0