Måndag igen!

Förstår inte att det går så fort fast jag bara går hemma!?
Igår/i natt ritade jag färdigt en bild på mig och Hanna! Faktiskt så blev jag nöjd.

Det var ju ett tag sen jag skrev, och jag minns inte allt som hänt men i fredags var Sara och jag ute, länge sen jag var ute med henne. Det var asskoj och så sov vi halva lördagen.. Sen åkte jag hem och senare på kvällen åt vi middag hos mormor och morfar, mycket gott men tyvärr var jag tvungen att åka tidigare ifrån dem, då jag skulle till Haloweenfest i åby, eller utanför åby! Det var väldigt kul, synd bara att alla försvann därifrån så tidigt. Åkte hem vid tolv typ, sov gott hela natten! Söndag var det igår, dammsög lite, var ute och red en svängåkte till Vånga och fikade på kvällen.

Åh det låg ett ägg i redet när jag kom ner till hönsen förut! Alldeles varmt och nylagt. Liten duktig höna vi har!

Jaja jag borde väl elda lite mer och laga mat snart, så mamma och Sara får i sig nått innan de rider.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0