Moulin Rouge

Satt jag och tittade på nyligen. En film som, när jag såg den första gången, var långt över förväntan då jag trodde det var ännu en blaha kärleksfilm. Men denna romantiska berättelse får en att vilja gråta nästan. Jag kanske är lite gråtkänslig ibland, då det ofta kommer en tår när någon dör i filmer, som i Lejonkungen.. Det är verkkligen sorgligt när Mufasa dör!
Men back to Moulin Rouge.. Eller jag hade nog inget mer att säga om den förutom att den är väldigt bra.

Imorgon, eller enligt klockan Idag, så kommer Mor och Far hem från deras lilla London resa. Det har gått mycket fort och jag trodde jag skulle hinna med mer att göra under dessa dagar. Men saker och ting blir inte alltid som planerat. Som att jag tänkte gå och sova nu direkt efter jag stängde av Tvn efter scrubs. Men så vart inte fallet.

Men jag åt en stor portion av stekt korv, ägg och en toast macka med en kopp te och en halv kanna saft till. Så mätt och belåten är jag nu.
Men ack och ve, jag ska faktiskt stiga upp tidigt imorgon. Så jag borde gå och sussa nu. Eller sova. Det låter finare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0