Onsdagsmorgon.

Nästan att det räknas som morgon fortfarande..
Fast jag gick upp astidigt idag, kvart över sex var hon. Åkte hemmifrån 0707. Lovade visst att jag skulle skjutsa in mamma till jobbet och passa på att handla då. Så city gross besöktes tidigt idag! Halv åtta klampade jag in och höll på att somna där. Köpte sidenband och öljetter, tänkte sy mig något av det tyg som blev kvar sist. Men får se om jag orkar det idag. Ska ju åka och simma med Sara sen, sen åka till jofotex! Fullspäckad dag. Känner just nu inte för att simma men det ter sig väl.

Nu ska jag väl ut i garaget en sväng, när jag ändå är vaken såhär tidigt!



Over and out


Kommentarer
Postat av: Eka!

Vad är öljetter? ;p

2009-11-25 @ 20:44:02
URL: http://ekaaa.blogg.se/
Postat av: Eka!

Sv: Aha då fattar jag! Men vad skulle du med sånna till? ^^

2009-11-27 @ 00:27:22
URL: http://ekaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0