Sjukt, sjukt och åter sjukt

Vart tog dagen vägen?
Har sytt klänning idag, den är ännu inte klar och blir kanske bara ett linne sen. Men jag förstår inte, jag började med detta när jag vaknade. Sen ringde Micaela eller om det var jag som ringde? Hur som helst när vi lade på var jag så hungrig att jag tänkte gå ner och äta, såg då att klockan var halv FEM!! Hur gick detta till? Är det någon som driver med mig!? Någon som gör allt för att göra mitt liv till en suddig röra? Jag förstår verkligen inte!
Ingen bra dag idag.
-

Är det något jag älskar så är det att vara på väg någonstans. Känslan av att ha ett mål. Känna vinden i håret(om fönstret är öppet).. Känna sig fri! Snart är jag påväg igen! Mot nya mål och nya äventyr!
DET är fantastiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0