Tankar

Finns med en överallt. Vart man än går så tänker man alltid på något. Att få dessa tankar att sedan låta bra i ord är nog det svåraste som finns. Därför bättre att låta saker vara osagda ibland. Så folk slipper tänka.

Här satt jag och lyssnade på någorlunda bra musik, och helt plötsligt dyker Aqua upp mitt bland allt! Hur bra är det på en skala? ..

Idag har jag vart duktig. För det första vaknade jag och gick upp av mig själv vid någorlunda tidig tid och så har jag dammsugat! Fundera på att gå ut en sväng, det är ju faktiskt lite sol ute. Sen måste jag duscha! Ska faktiskt in till stan och fika med Papperskorgen.


Vad jag hatar internet. Det fungerar aldrig som det ska! Inte funkade musiken heller.. Jag är ledsen


Kommentarer
Postat av: sara

du förstör mina ögon! varför har du blandat rött, lila och rosa i alla dessa nyanser? :O

2009-11-24 @ 14:08:51
URL: http://saasso.blogg.se/
Postat av: Micaela

Jag håller med Sara om att det är en lustig blandning, men mina ögon njuter!

2009-11-24 @ 23:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0