Torsdag, torsdag.

Igår forlorade då jag auktionen på The Smoke skivan. Idag fick jag ett erbjudande från han som sålde skivan att han hade en dublett av den och frågade om jag ville köpa den. Jag är dock splittrade i denna fråga, då priset är så oerhört dyrt. Men kanske att det tjänar sig i längden? Kanske att jag kan pruta lite?

Jag gick ut i garaget idag, provade att lacka ramen till sätet till Anglian, vilket vart så gott som lika dant som orginalfärgen. Sen borstade jag rent i motorrummet, men att det är fortfarande skitigt.

Var och köpte en Tesil förut. Behöver altså inte mer använda den som läcker massa te! Det där lät inte som jag menar det..

Imorgon blir det utgång!


Jag började att skriva en packlista idag över det jag ska ta med mig i vinter. Det blir en lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååång
 lista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0