Vissa dagar..

De känns skumma sådär. Som den här, det har hänt saker jag inte minns och saker jag minns. Som att jag vaknade för sent, eller försent vet jag inte om man kan säga då jag inte hade någon tid för något jag skulle göra, men i vilket fall som helst åkte jag in mot staden. Dags att handla. Hade en himla tur då pengarna räckte precis på kronan! inte ett öre mer eller mindre.. Köpte te med äpple & flädersmak. Måste smaka det sen! Åkte hem sen och kom på då att jag borde ju ha svängt förbi kimstad på vägen hem, men glömde det. Så fick slänga in varorna i kylen och åka iväg igen. Som tur är trivs jag väldigt bra i bilen, tycker värkligen om att köra! Så jag tog vägen om macken för att fylla på mobilen.. Väl inne på macken är det Japaninvasion! Bara massa Japaner överallt! Utanför och i.. Japaner, Japaner Japaner överallt!! Åkte därifrån. Matade fiskar hos Sara! Tjuvläste hennes kort hon fått! Hehe (Evil laugh...)

När mamma och pappa sen kom hem från jobbet åkte vi till Linköping, för att köpa en hårddisk. Då passade jag på att köpa datahögtalare! Äntligen lite bra ljud i den där skruttdatorn!



Borde jag skaffa mig nya briller?


Kommentarer
Postat av: sara

vaddå för kort? :o

2009-11-20 @ 02:12:56
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0