Lördag, solen skiner och jag måste jobba!

Hanna Sara och Alex är nu här, igår kom de hit, medan jag jobbade och fick ta och spendera tiden bäst de ville. Slutade vid tio och hittade dem spelandes ölspelet i bilen!
Vi åkte hem och förfesta lite, sen utgång. Trevlig afton må jag säga.

Nu är de ute i solen och åker skidor, jag har precis slutat jobbet vilket är så himla skönt. Det har vart en så seg dag och mina ögon har svidit och runnit och gjort ont hela jävla dan. Det får mig at bli trött och seg. Ville verkligen inte jobba idag. Men nu är jag ledig i två hela dagar! Sen har jag en till ledig dag innan säsongen tar slut och jag kommer hem.

Men nu ska jag byta kläder, sätta mig ner och vänta på att de ska komma in från backen.
De hade iaf varmt och soligt idag.
Fusk

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0