Nanana

Hela världen är så underbar!
Lite skumt är det, det här med väder och vind. Samma dag som Sara Alex Hanna kom hit vart det sol, soligt alla dagar de var här, igår åkte de hem, idag var det mulet och det snöade! 9minus imorse, så kallt har det inte vart på mer än en månad! Konstigt.
Något mer som är konstigt är att det nu bara är mindre än två veckor kvar här uppe i Idre. Sen bär det av söder ut. Till de östgötska slättarna. Till den trygga vrån. Fast först London innan jag kan andas ut ordentligt.
På tal om det så måste vi kanske boka vandrarhem snart. Så vi har någon stans att bo. Lite småkallt kanske att sova ute redan i April.
Men det löser sig alltid.

Igår var det fest i villan. Hoppas de inte vart alltför stökigt nu när jag var så duktig och städade. Vad jag städade sen då! Oj oj oj.. Nu kan man gå på golvet utan att få bla matrester under fötterna. Man kan se golvet. Det luktar fräscht och man behöver inte andas damm. Behöver inte bo kvar så länge nu ju, på söndag flyttar vi upp till en stuga, 67bäddar eller nått sånt. Sista veckan kommer bli minnesvärd. Oerhört spännande må jag säga.

Nu måste jag gå och pudra näsan, och åka hem.

Adjö

Kommentarer
Postat av: sara

Vi kom med solsken :D

2010-04-08 @ 11:26:13
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0