Höstkänslor i luften

Det blåser och det regnar, löven börjar gulna där ute. Visst har det sin charm men jag gillar inte riktigt hur hösten kommer så snabbt. Visserligen är den inte här än, som tur är! Men sommaren går för fort och jag har inte hunnit ta del av den så mycket känns det som. Men fina stunder har det funnits ändå. Som helgen som var, så var vi till Tallinn. Morfar bjöd med oss och det var en oerhört trevlig tur! Mycket god mat och trevligt sällskap. Tallinn var finare än väntat faktiskt, och billig sprit...! Och så gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle våga göra, jag sjöng karaoke, TRE gånger! Hemskt läskigt, men vissa saker måste man bara göra här i livet!

Men nu måste jag nog ta och hjälpa mamma baka en kaka eller nått sånt spännande!

Bye bye adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0