Sorry..

Hann visst inte ens med att skriva anledningen till mitt abrupta avslut tidigare idag. Tanken var att mamma och jag skulle åka till linköping, för att handla mat, åka till biltema mm. Klockan är halv tio cirka och jag känner på mig att det är något med denna dag. Springer och kollar i min almenacka och mycket riktigt hade jag då en körlektion inbokad, 10.30. Det blidde lite ändringar i våra annars lugna planer idag. Sen kom jag på att jag har nästan vart ute och kört hela dagen. Först in till stan, i bil, sen på motorcykel för att sedan ta mig till linköping, sedan köra hem därifrån, hemma en kvart och åka till norsholm, hämta paket sen åka direkt till jobbet. Sen, efter jobbet var det bara och sätta sig i bilen igen. Har säker kört fjorton mil idag. Jobbat på det, glömt bort att dricka och så är det varmt. Är det konstigt att jag har ont i huvudet..

Men nu måste jag nog ta och sova, ska upp tidigt som tusan imorgon, och fiska! Hoppas på fina fisken på kroken! Men men vi får väl se.

Nu ska jag ta min onda hals och sova mig helfrisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0