snart jul.

Jag har inte riktigr fattat det än, men det är jul om ca6dagar. om jag räknat rätt.

Igår, fredag, vaknade jag av att en mygga tänkte bita mig i kinden, jag vifta bort den och gömde mig under täcket. Men hon gav sig inte, och luften tar snabbt slut där under så jag sticker ut min hand så hon kan ta mitt blod och sen flyga iväg. Jag somnar om och nästa gång jag vaknar är hela handen uppsvullnad och gör ont. Känns bruten. *Misshandlad av en mygga. Fortfarande är min hand svullen, värre idag än igår. Helt sjukt. En lite mygga kan förstöra flera dagar av mitt liv.

Ska snart iväg till jobbet. Hoppas på en lite mer fartfylld kväll/natt idag än de senaste tiden. Dock är ju dagarna fruktansvärt hektiska, ska bli skönt med lite ledigt till jul. Tisdag, den stora dagen vi alla längtar efter. Eller jag iallafall. Då är jag ledig, ska bygga slott och så kommer syster hem!



måste nog börja röra mig, så jag inte kör i diket på vägen, skulle inte vara så kul.

ligga där och sprattla som en annan halvdö sill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0