Vintermys!

Julen har passerat. Jag är mätt, övermätt. Har fortfarande inte förstått att det vart jul redan. Men men, då är det snart ett nytt år, med nya möjligheter, nya framtidsplaner. Ny vår och härlig värme. Längtar som fan dit. Var och tittade på motorcykel idag. Visserligen var det kallt och snö men det känns ändå som det är grönt ute snart. Dags att ge sig ut på vägarna. Härligt.
Sen vet jag inte längre vad som ska hända. Men varför grubbla på de nu för? Än så länge är det vitt ute! Snö upp till knäna typ. Och ut gick jag i morse, med högklackade stövlar men snön räckte ändå över kanten på stövlarna. Det blev kallt om mina bara ben, men de var det värt! Det var så fint därute! Men såklart är det nån som är framme med kameran och smygfotar mig genom fönstret..



Igårkväll, tänkte vi glo på film här hemma, men efter kanske högst en kvart sov jag, som en gris.  Missade hela filmen. Jag ville ju se den. Kanske var tur att jag itne åkte till Hanna som vi hade tänkt. Hade säkert somnat hos henne då.. Jaja trött är jag visst. Undrar varför..

Men men nu ska jag ta mig en tur till kylen. Finns så mycket gott o äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0