Frusen kall och ledig imorgon!

Ska bli rätt skönt, är så sjukt trött att precis allt är gråtkul nu. Borde altså hem och sova, men icke sa Nicke. Sova kan man göra en anna dag väl?

Fundera på att åka skidor imorgon, vare sig någon annan ska ut eller inte. Måste ju få lite frisk luft i mig, och röra mig nått! Det här går itne annars, då kommer jag säcka ihop i ett hörn och aldrig mer kunna gå! Och det vill jag inte ska hända. Så det blir nog backen när jag vaknat imorgon, eller lä'ngd? Ladda kameran och få fina vinterbilder? För dom som blir tagna i farten genom bilrutan blir inget vidare.. Inte kan jag ju ladda upp några bilder heller, borde helt enkelt skaffa mig internet! Eller skulle jag bli inomhus ännu mer då? Kanske är lika bra att inte ha nått. Fast jag skanar det ju. Hm, det tål att tänkas på. Ett par skidor vill jag iallafall köpa.

Men vad jag inte förstår är att det nu är februari, altså fyller pappa år snart, bör altså köpa present till han, då de kommer upp hit dan efter han fyllt, men så kommer jag på hela tiden att jag ännu inte köpt julklapp till nån! Vad är det för fel på mig? Eller är det möjligtvis att det knappt finns nån affär här? Det är ju inte så himla kul kanske att få julklapp från konsum? Fast bättre det än inget.. Måste jta tag i detta snart, men det är så jobbigt ju, måste skicka iväg dom också, det är ju inte bara att köpa och lämna över och se glad ut, nu måste det vara ett fint paket som kommer på posten, som förövrigt har slarvat bort ett brev som jag skickade iväg för hur länge sen som helst! Nu måste jag ju hitta Micaelas adress igen, för jag var dum nog att inte skriva upp den hemma.. Men den kan jag kolla efter nu! Oj vad jag är smart! Nu måste jag bara få tag på en identisk pryl att skicka iväg! Och hitta mina frimärken! Men det löser sig alltid.

Det är så irriterande! En låt som är på skivan här i köket, (skivan har nog gått runt hundra gånger bara idag.....) men denna låt, är en varision av Vikingarnas låt Djinghis kahn, men den är på tyska eller nåt sånt! Så sjukt jobbigt att behöva höra den hundra gånger om dan! Alla andra skivor är så mycket hack i så de går inte att lyssna på... HJÄLP MIG!

Men nu börjar jag frysa, så jag ska nog hem och ta på bekvämare kläder än dessa kockkläder..

Ha det så fint nu alla kära människor därute! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0