Inget vidare på det här..

Att blogga kräver att man har internet har jag upptäckt. Har man inte det så går det inget bra att uppdatera sin blogg. Men när man slutar tidigare och inte orkar åka hem kan man alltid låna jobbets dator!
Inte för att jag har något särkillat att dela med mig av, men lite kanske.

Som att jag har vart rätt trött idag. Vaknade imorse, ca minus 30 ute.. Startade bilen 08.09 gick in och somnade om, vaknade 08.27 och åkte iväg 08.33! Snabb när det gäller! Ska bli skönt att börja tolv imorgon.

Om ca två veckor kommer nog Mor och Far upp hit och åker skidor med mig! Så kul! Och Snart Sara och Alex också! Måste bara hitta nån gång när det passar. Ska bli himla kul! Men dety känns som jag inte hinner åka så mycket skidor, jobbar mest lunch, under tiden när backen är öppen.. Inte så lyckat. Men snart är jag lite ledig!

Men nu ska jag ta och åka hem. Hoppas jag inte halkar i diket på vägen..

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0