Svartvinbärssaft

har jag länge underskattat. Det är mycket gott. Köpte en dyr sort, i glasflaska, lyx. Gott också.

I förrgår, då hade jag något väldigt viktigt att berätta, skriva ner så att omvärlden skulle veta vad jag tänkte då. Men att jag satte mig inte vid någon dator då, inte heller igår och nu idag, då kommer jag inte ihåg vad det var för något viktigt. Men sånt är livet, de bra sakerna kommer och går, allt kommer och går, inte är det mytcket som kvarstår.
Det börjar kännas konstigt det här, att tiden går så fort. Känns som jag ofta tjatar om det, men att tiden finns ju runtomkring oss jämt. Inte konstigt att den också finns i mina tankar ofta. Jag har en fin framtidsbild i mitt huvud, då jag och Hanna sitter en solig vårdag i Hyde Park och äter kakor. Även en annan bild kommer upp när jag tänker sol. Micaela är då medräknad här, men då i en kohage en vårdag i maj. Kanske april om turen är med oss.
Lycklig är den som inte sörjer vad han saknar utan gläds åt vad han har

Jag känner lite så nu, att jag inte kan duscha hemma, eller tvätta, eller egentligen något sånt, så är jag ändå glad för det jag har. Värme i huset, astrevliga människor runt mig. Jag har bara svårt att visa det, men jag lovar, jag är lycklig. Trivs med tillvaron helt enkelt.

Borde ta och ladda mitt batteri snart, hoppas imorgon. Fast det ska nog inte vara så kallt ute nu så de lär nog inte vara nån fara med det. Hoppas jag!

Men nu ska jag nog slöa litet tag innan sängen.

Tack Sara för paketet jag fick idag, jag har dock inte hunnit testa än, men de passar nog finfint. Jag vart jätteglad när jag kom till jobbet och fick paket idag! Väntar nu bara på brev från kära Sugarman.. Och Papper.. Jag har hittat en present till dig nu Micaela! Så nu väntar jag på svar från dig så jag kan svara dig! 


Ha en trevlig helg allihopa
Adjö 


Kommentarer
Postat av: Sugar

Det är den där framtidsbilden som får mig att överleva denna mörka, kalla, långa, hårda vinter.

2010-02-26 @ 03:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0