There's nothing to hide, so I try to hide it.

Smart ord från de länge saknade The Smoke. Mycket sorlgligt att vissa band måste bli sämre och sedan lägga av. Men sånt är livet, och bra är ju iof det för efter trettio år och samma artist fortfarande låter lika dant så skulle det bli tjatigt.

Sitter och avnjuter en god kopp te, te't heter änglate och jag fick det på min 18år dag, det är utav smaken rabarber/grädde. Ett svart te, jag föredrar det röda te't med samma smak, som min kära mor har där hemma, men jag nöjer mig glatt med denna välsmakande varma dryck.

Har jobbat idag, faktiskt mådde jag bättre av det, (har vart sjuk nårga dagar, med feber och skit..), för idag var det rätt mycket folk, eller så var de få men åt mycket. Vilket av de vet jag ej, men det var något att göra hela tiden, vilket fick hjärnan att vakna till lite. Skulle dock behöva massage! Min rygg mår inte bra av allt sova som blivit nu. Måste ut i längdspåret snart också, alldeles för länge sen nu. Men kanske imorgon eller på onsdag. Blir lite ändringar i schemat nu, ledig tis ons istället för ons tor denna vecka. Blir skönt, får vila upp mig lite.

Jag har insett att det är ca två månadet kvar av denna vintersesong, vilket inte alls är långt. Sen bär det av till den stora staden London med min kära Hanna. Vi har dock inte hittat nått hostel att bo på, men det löser sig, det är ju trots allt två månader kvar. Saknar att sitta och äta chips i Hyde Park, titta på de gulliga ekorrarna och all rörelse, trafik och människor. Men det kommer inte bli samma sak utan Sara, Har ju aldrig vart där utan dig! Inte har jag vart där på våren heller. Kommer bli mycket spännande. Kanske hinna besöka någon fin trädgård, bara leva livet i det fina vårlondon!

Imorse var det inte skönt att gå ut, 34 minus ute, tur att bilen gick igång.. På andra försöket.. Det lät inte bra, så segt. Borde ta och kolla oljan och ladda batteriet igen. Den fick iaf stå med motorvärmare ett tag idag. Bara det inte blir lika kallt inatt.

Ne nu har jag nog inget mer på hjärtat mitt. Det var allt för mig. Tackar för er tid ni tog att läsa. Jag ber att få återkomma en annan dag.

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0