Vem vet..

Har kommit hem från jobbet, som för övrigt var trist idag, då jag börjar med att skära mig på två fingrar, tappa två krus fulla med bearnaisesås så de går sönder och det hamnar massa sås på golvet, sen är det 34 gäster bokade, 10 drop, med andra ord inga gäster alls denna kväll. Jättetrist, så maten plockas in tidigare, jag lyckas tappa en porslinsskål med bönor, den går sönder och det hamnar bönor över halva golvet.. Ingen bra dag!
Nu ska jag mysa i en soffa och kolla på tv för nu orkar jag inte mer. Som tur äe är jag ledig imorgon, så längdspåret väntar mig då, kan ju åka lite längre än 2,5 då. Kanske köpa mig en hjälm också, så är det gjort.

igår, efter att vi vart ute i backen, skulle jag hyra de pjäxor jag haft i två dagar(och trivts i) för resten av säsongen, frågade lite snällt vad det kostar, han som stod där var så snäll och lät mig hyra de gratis! För resten av säsongen!! De är så jättesnälla där på hyran!

Men nu skulle jag ju inte sitta här längre, kans´ke en annan dag. Får se hu livet fortgår lixom.

Adjö, som dem sa på den gamla goda tiden!

Kommentarer
Postat av: sara

ååååh härligt, gratis är aldrig fel :D

2010-02-18 @ 19:24:54
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0