Inte rättvist!

Vissa drabbas av denna otur. Jag är en av dem. Jag hade tre lediga dagar att se fram  emot, hoppades då såklart på lite sol och så. På fredagen var det molnigt och lite kyligare, jag hade körlektion och shoppade lite efter det. Det började regna sen på eftermiddagen. På lördagen ska vi ut och övningsköra, kommer iväg senare än vi tänkt oss, kommer nästan ända in till stan och det börjar regna, kring elva kanske hon var. Det fortsätter regna. Dagen går. Regnet håller i sig hela natten och hela söndagen. Idag är det måndag, jag ska till jobbet om några timmar. Jag tror inte det regnar just nu, men dimmigt är det, det har det vart hela morgonen, och kallt. Förmodligen kommer solen fram tills ikväll då jag jobbar igen. Så är det bara, vissa har otur.

Har haft en trevlig helg iallafall, trots denna klagan över regnet. Har ätit mycket god mat!

Jag vet att jag är rätt dålig på att uppdatera bloggen, men man får va glad för det som är helt enkelt!
Jag tänkte ladda upp en bild, för att få det se lite roligare ut, men har visst inget nytt sen december förra året. Så det blir inget med det. En annan dag!

Nu ska jag söka jobb!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0