.-...!?!?!?

Jag ber så mycket om ursäkt för mitt dåliga uppförande idag. Men vad ska man välja om både familj och vänner vill bara umgås. Det är inte lätt att välja alla gånger. Men nu var det så länge sen jag träffade Sara och jag var så trött. Altså blev det en lugn kväll hemma, framför tvn med easy rider istället för en kopp kaffe på världens bar.

Jag börjar längta till måndag nu, då är jag ledig och vi ska åka ner till ullared. Behöver fylla på garderoben nu. Det gjorde jag lite idag ocskå! Köpte en assnygg t-shirt! Men jag måsta allvarligt köpa byxor! Kan ju inte gå i leggins jämt.. Eller 5år gamla jeans. Känns tjatigt! Kanske hittar någe spännande här framöver i den vackra framtiden?

Men nu vill jag bara säga godnatt och sova. Kommer nog somna gott ikväll tror jag! Alltid lika go och gla som en kexchokla! haha


Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0