Attans!

Mycket kan gå fel när inte hjärnan är påslagen. Bestämde i förmiddags, eller under dagen var det att jag skulle träffa Lins imorgon efter jobbet, strax efter det frågar jag Hanna om inte hon har tid för mig imorgon efter jobbet. Hur ska detta gå till? Vem ska jag erkänna för att jag har gjort ett litet fel. Vem ska jag skippa träffa? Hm..... Löses imorgon vettja. När jag glömt allt än en gång, hunnit komma hem och lagt mig. Då kan jag komma på det igen! Ska ju faktiskt hinna med att jobba lite också.
Har idag hunnit träffa Andreas. Det var ju alltför länge sen, eller vi har väl sprungit på varann men inte hunnit prata. Har inte riktigt hunnit med nånting på senare tid känns det som.

8 personer kom och åt idag! Rena rama rushen.. Hoppas det blir mer snart! Annars blir jag galen.

Men nu ska jag allt dricka upp min öl och kolla på nyheterna och checka in blocket! haha

Adjö

Kommentarer
Postat av: Linus

haha ta och träffa hanna imorgon =) vi hinner ses någon annan gång :P tror ingen av oss kommer dö snart liksom? xD

2010-06-02 @ 00:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0