Nästan nära dödenupplevelse..

Om man precis har vart på en riskutbildning på flera timmar så tänker man alltid lite mer på hur man själv och hur andra kör. Så på vägen hem kör jag riktigt lungt och fint. På vägen mellan västerby och 210an, där vägen är så pass smal så man helst inte möter valiga bilar såg jag långt fram en lastbil med släp som kom. Först tänkte jag svänga in på den lilla grusvägen som var där, men lastbilen var så himla långt bort så jag körde sakta vidare och stannade sedan, så långt ut i vägkanten man kan komma utan att stå i diket. Lastbilen kommer väldigt snabbt fram, som om han inte ens sett mig, men det måste han ha gjort, men han kör väldigt i mitten av vägen, har god marginal på andra sidan om han. Han saktar inte ner heller när han möter mig. Där satt jag och tänkte, här sitter jag, efter risk1an och blir mosad av en lastbil. Eller så har han sönder min backspegel eller repar bilen rejält. Långt ifrån var det inte. Tittade både backspegel och framåt samtidigt, hade hjärtat i halsgropen kan jag ju säga. Närmare går det inte att köra utan att köra emot! Idiot!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha ja visst är det =)! Och jo jag trivs också jättebra, men nu ska det bli skönt att ha fyra dagar ledigt =P. Kram

2010-06-22 @ 18:46:26
URL: http://girlinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0