Natti natt

Jag gjorde något jag inte borde gjort. Satte mig vi den förbannade datorn. Men att jag har åtminstånde kollat efter jobb till efter sommaren. Bara att mitt Cv är inte uppdaterat på ett år nu, så lite meningslöst att ens skicka in det någonstans. Så det blir att söka jobb efter att det är fint och fixat. Nog om det.

Åkte hem till Hanna en stund förut. Bara problema av sig på varandra, fast på ett bra sätt. Kom nog på en fin ide till midsommar också. Åka och grilla och sova i tält i skärgården. Låter mysigt tycker jag!
Sen drack vi Te och åt popcorn och kollade på Don Juan. Himla självgo kille. Kul film, ska väl inte vara kul, det fanns en fin baktanke i den. Kärlek.

Dessförinnan var jag till körskolan på teorikurs. Lagom kul. Men efteråt lär det bli kul. När jag väl har det i min hand.

Idag var det endel att göra på jobbet faktiskt. För det första var de 22 förbokade lunchgäster sen var det ännu fler som ville äta! Vilka matvrak! Men låt dem äta. Och bli feta. Hehe ne så får man inte tala. Bäst att vara tyst.

Borde faktiskt sova nu. Har mycket att tänka på nu. Det snurrar i mitt huvud. Möjligtvis av trötthet. Ska ju faktiskt upp och jobba imorgon också.

Men jag förstår inte, vissa saker tröttnar man helt enkelt aldrig på. Andra klarar man bara inte av. The ark tröttnar jag nog aldrig på. Fin musik, fina texter. Läste i deras blogg förut. Kul om de gjrode detsamma. Dock inte troligt alls. Så då är det lugnt att skriva hur pass nördig jag är egentligen, men det kanske jag låter bli ändå. Dem är fina killar, eller gör fina låtar iallafall. Stay with me är nog favorit på nya skivan, all those days kommer inte långt efter. Försvinner till en helt annan värld ibland när jag hör de.

 

Det är fint det. Men nu måste jag sova. God natt alla kära vackra människor därute!

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0