Sol!

Dagen var solig och varm, därför åkte jag finbil till jobbet! Kul att välja bil efter väder. Matcha solglasögon efter bil. Ska man kunna göra sånt? Egentligen borde jag köpa mig ett par gula solglasögon. Bara för att. Men när ska jag kunna använda de röda då när vi säljer den röda bilen? Stora problem i denna vackra värld.

Efter jobbet var det födelsedag/inflyttnigskalas hos kusin Emma. Nästan hela släkten var där! God tårta och nu är jag proppmätt!

Men nu måste jag nog ta och duscha, känner mig mindre fräsch faktiskt. Stått och fått stekos på mig, smil i ögat och mat överallt känns det som.. Som tur är finns då denna fantastiska uppfinning, dusch!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0