Trötthet och mätthet

Gick upp tidigt idag för att övningsköra! Gick bra tycker jag allt. Det är verkligen kul att köra! Åkte sen och jobbade, 10h pass ideg, inte ens hundra gäster.. Men familjen kom och åt! En tre rätters tillochmed! Det var ju tur på sätt och vis att det inte var så mycket folk just då så jag kunde prata lite med dem. Nu är jag dötrött i mina fötter, jättemätt i min mage. Hade nog inte behövt äta idag med tanke på hur mycket jag åt igår! Men mat är så gott! Trött i ögonen också, ska nog ta och byta linser imorgon. Förhoppningsvis blir det någon skilland.

Morgondagen ska spenderas på Ullared! Min första lediga dag sen jag började jobba så ska jag åka hemifrån fem på morgonen.. Måste med andra ord sova snart. Ska bara se klart Rambo!

Måste ha lite pengara bara.. .

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0