Allt går emot mig!

Och så läser jag på Micaelas blogg att Ark släpper sitt album den 26april.  Varför? VARFÖR? VARFÖR? Just när man åkt till London, bara två dagar tidigare och jag hade vart nöjd..... ÅÅÅÅÅååhhhhhh blää

Nu blev mitt humör ännu sämre. Fan vad sur jag vart idag! Ingen bra dag alls!!!
Kommer till jobbet, öppnar kylen, för det första är det asdåligt preppat och för det andra stinker det ruttet. Kylen har av någon anledning vart avstängd inatt och hälften i kylen få kastas. Med andra ord finns knappt några sallader kvar. Blir en mycket stressig dag, och jag blir bara sur..





Så nu ska jag åka pulka för att bli glad!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Så går det när man roar sig och åker till London!

2010-03-24 @ 23:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0