Bilkörning..

Att köra bil är fint, men inte när det händer saker. Som det gjorde igår. Jag var på väg hem från jobbet, och jag tyckte det luktade lite bränt, så jag skulle skruva ner fläkten lite, tittade ner i två sekunder och då hamnar hjulet lite för långt ut mot vägkanten, greppar tag om hjulen så jag tappar kontollen och kan inte styra.. Bilen kör rätt ner i diket och där blir den fast. Det är så sjukt djup snö så bilen står på snön med underredet, hjulen har inget grepp..
Näradöden upplevelse kan man ju säga. Jag vart rädd då!
Inte kul alls.
Nu ska jag tvätta min vita jacka, som inte längre är vit. Men då måste jag köpa lite tvättmedel, för jag orkar inte åka ner och hämta de jag har..

Adjö

Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

Himla tur att du inte blev skadad. Kör försiktigt.

2010-03-03 @ 19:50:16
Postat av: sara

men usch vad läskigt! hur fick du upp bilen då? Du skadade dig väl inte?

2010-03-04 @ 19:00:17
URL: http://saasso.blogg.se/
Postat av: Eka!

Läskigt, det kan man bokstavligen kalla att vara ute på hal is...

2010-03-07 @ 01:48:36
URL: http://justinodiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0