Blaaa

Det gick inget bra för mig att svara på Hannas brev, skulle svarat igårkväll, men blev avbruten och kollade på tv halva natten istället. Så tänkte jag nu i förmiddags att "Ja nu har jag tid" men icke, glömmer tiden lite grann och hinner ändå inte skriva klart. Så nu är ju det feldatumerat ju! Blääää!

Men att jag längtar ju till London, måste dock spara min lön nu om jag ska ha några pengar att leva på.. Det går inte mycket plus, men att jag åkte ju faktiskt upp hit som en snorfattig groda. Och ändå lever jag fortfarande! Glad är jag också! Så längtar jag till i höst då Skottland väntar oss, det ska bli så himla skönt och komma bort en sväng. Eller vadfan jag har ju kommit bort nu i vinter, men nu känner jag mig så hemma här så Skottland är mer bort än detta.
Men det är så sjukt vad tiden går fort! Jag förstår faktiskt inte. Jag minns hur jag var så nervös för att åka upp hit, nu är jag hemma igen om typ 6veckor. Det går så fort! Det har vart en så bra vinter. Synd att de ska ta slut, vissa saker, men bara vissa bra saker borde kunna vara förevigt. Men det är fint att nya fina saker kommer också.

Men nu glömde jag bort tiden igen, börjar ju jobba om fem minuter!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0