Lalalaa

Det är underligt hur snabbt tiden passerar våra liv. Att det nu bara är fyra veckor kvar tills jag åker härifrån känns väldigt underligt, både jobbigt och skönt. Men mycket ska hända innan den dagen kommer. Sara Alex och Hanna kommer ju upp hit snart! Ska bli så sjukt kul, synd bara att det blir endel jobb just då, men de har ju iaf varandra att åka med och så. Inte fanns det nån stuga ledig, så det är bara att tränga ihop oss hemma i villan.. Weeei!! Åh hoppas bara det blir mycket snöande nu innan ni kommer upp så de inte är så äckligt isigt i backen som sist jag var ute och åkte.. De blir inget kul då.

På lördag ska jag jobba på Dantes, ska servera! Kul med lite omväxling, blir lixom lite tjatigt och stå och öppna sjuhundra konserver om dan, skära femhundra kilo tomater och skiva trettiotusen gurkor...... (Aldrig att jag skulle överdriva eller så.....! ) Ne men de blir faktiskt kul med nått annat, även bara för en dag!

Ska nog ta och åka till Trysil på mpndag, skulle blivit i måndags egentligen men de fick vänta, dåligt väder bla.

Men nu ska jag nog ta mig ner till byn och göra absolut ingenting! Har ätit gott och jobbat hela dan så då förtjänar man att inte göra något alls.

Hoppas alla har en underbart härligt bra dag.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0