Vet inte!!

Jag vet att jag inte är så aktiv  med att skriva här, men jag försöker så gott jag kan. Som nu passar jag på när jobbet tog slut, lånar datorn där ett tag.. Skulle jobbat till fyra idag egentligen men ack så blev det icke.

Dagen som igår gav ett minne kvar, inget bra minne. Såg på skräckfilm. Vilket inte brukar störa hjärnan, eller hjärtat så dant som denna gjorde. Hjärtat flöpg upp i halsen ett flertal gångeer under filmen och stannade kvar där ett bra tag efter filmens slut. Jag vet itne vad det var som gjorde den så läskig, men vi borde inte satt på den. The exorsicm of Emily Rose. huuuuu.

Jag som hade tänkt att åka lite längd efter jobbet idag, men det blir aldrig va när jag väl bestämt mig, för det känns alldeles för sent nu. Imorgon, om jag inte blir kvar då med.

Nu har jag inget mer att skriva tror jag inte, ett Grattis till min kära mor bara, dock har jag redan sagt det till dig men grattis igen. =) Kan tyvärr inte baka tårta till någon av eras födelsedagar iår, det blir ju tre tårtbak mindre på detta år! Hur ska jag klara mig!?

Ne nu borde jag nog ta och dra mig neråt byn och sova lite, börjar ju åtta imorgon igen.

Adjö

Kommentarer
Postat av: sara

hur skulle vi kunna följa med till skottland, ni ska väl dit på hösten? :P då pluggar ju vi!

2010-03-03 @ 15:55:46
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0