?

Jag vet Sara att jag skulle lägga upp bild på motorcykeln idag, men jag orkar inte gå och hämta kameran och lägga in bilderna på datan så du får allt ta och vänta lite! Kanske kan provköra snart nån dag när jag har tid!

Om detta med att man blir pigg av kaffe nu verkligen stämmer, (vilket jag aldrig upplevt) så kommer jag ha svårt att sova inatt. Har man inget att göra är kaffe en bra tidsfördrivare.. Med andra ord så har det vart ont om gäster idag. Hoppas det blir mer snart!

Jag tror jag vet nu varför jag inte kollat på melodifestivalen eller eurovision nånting än i år. Det är ju jättesegt och dålig musik och tråkigt att titta på! Kan vara för att inte Sugar och jag sitter och äter popcorn och vindruvor och dricker pärondryck med ciderkaraktär och skrattar åt de snygga bakdansarna! Blir inte samma sak då.

Har verkligen inget vettigt att skriva. Kan ju antingen lägga ner eller fortsätta. Svårt val där.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: sara

så du har börjat jobba nu? upp med bilder snarast ;)

2010-05-30 @ 11:36:49
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0