Hungrig..

Mår inte bra just nu, jag är så hungrig seg i huvudet och dödstrött. Jag förstår inte ens varför. Jag kom hem för en timme sen och var jättepigg, sen bara sådär helt plötsligt dog mitt huvud. Hänger inte med på någonting nu, bara ser som i en dimma och hör som i en ljudisolerad grotta. Benen bär mig inte längre och magen är tom. Oj vad jag klagar. Det borde jag väl inte göra efter en så pass fin dag? Hela sju gäster, soligt roligt och god mat. Åkt merca idag, det var länge sen sist. Träffade Desiré efter jobbet också. Det blir inte varje dag på jobbet längre. Så det var mycket spännande.

Jag kan allvarligt inte tänka längre! Buhuuu Fast nu ljuger jag.

Men jag skulle allt vilja hinna sola lite, bli lite brun och fin. Drömma kan man alltid få göra.

Men nu ska jag inte sitta här med datan i knät och försöka hitta på nån vacker lögn att berätta för nån som försöker intressera sig för mitt liv. Det tar vi en annan gång.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0