Sommar!!

Nu är nog hela sommaren fullbokad tror jag. Köpte motorcykel igår, så nu har jag börjat putsa på den, det enda som går just nu, då gubben vi köpten av hade tappat bort nyckeln. Så styrlåset är ju låst och det går ännu inte att starta, men små problem det där! Det löser pappa! haha
Köpte iaf batteri till den idag och putsade upp backspeglarna. Den kan nog bli riktigt snygg sen!

Idag var vi till körskolan så nu är det bara att plugga in den jäkla teorin.. Men när man skrivit upp så har man så pass lång tid som ett helt år innan man måste köra upp, så det är ju himla bra, ifall det inte finns tid till i höst! Dyrt är det iaf..

Morgondagen blir en fin dag. Spenderas med Micaela på secondhand butiker! Ska försöka hitta ett plättjärn till mamma!
Så pratade vi, Micaela och jag. Kom fram till att det är nog på tiden att köpa biljetter till Peace and love  till i sommar. Så nu är det bokat och klart. Ska bara få ledigt på jobbet också.. Men det löser sig alltid! Vi har ju inte skrivit schemat så pass långt fram i tiden än. 
Vi måste ha ett tält! Ett råsa!!!!!!! Detta har vi ju planerat hur länge som helst, hoppas några av våra planer kommer bli av! hahha

Men nu ska jag nog ta och glo på tv istället. Måsta vakna tidigt imorgon!

Adjö

Kommentarer
Postat av: sara

det stavas ROSA ;)

2010-05-26 @ 16:00:27
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0