Sommar!

Nu har det vart så varmt och skönt i flera dagar, riktig äcklig sommarvärme. Jag har allt blivit lite småbrun också. Det gillar jag!

I förrgår var jag mamma och o pappa och kollade in lite motorcykelkläder, hittade riktigt snygg mattsvart skinndress.
Igår åkte jag och Hanna för o kolla på ett annat ställe, som mamma pappa och jag inte hann med dagen innan. Men det fanns dock inte mycket på de stället jag drog med Hanna till, så vi stannade på Maxi och köpte oss lite pickninc till vår färd hem från den stora staden linköping. Stannade på en jättemysigg plats. Bredde ut filten. Statte oss och fikade i den varma sköna förmiddagssolen. Sen åkte vi till Hanna kollade på hennes små jättesöta kattungar, så små och söta dem är! De ska jag titta till under tiden de åker till Venedig. Tyckte jag kunde följt med i en väska dit istället men får väl nöja mig med kattungarna!
Iaf, på eftermiddagen när mor o far kommer hem åker vi till Linköping direkt. För att kolla upp ett tredje ställe. Men utbudet var inte allls lika bra där, och så tror jag att jag redan fallit tycke för det snygga matta skinnstället, så med lite övertalning åkte vi tillbaks dit. Pengarna tog slut på mitt konto. Men nu saknas bara en motorcykel så kan jag börja köra!

Var och kollade på en idag, en honda från -80, har stått sedan 99... Får väl se, finns ju snyggare och körklara för inte allt för dyrt pris. Men det är inte alls lätt dethär. Men det löser sig väl.

Nu börjar mina linser totalsudda ihop sig så jag ser inget längre. Hoppas bara det inte blir allt för felstavat!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0