Inte mycket som går min väg.

Att sitta framför en dator är mycket jobbigt när man vant sig av med det. Beroendet kommer nog sakta men säkert tillbaks skulle jag tro, men nu är det inte kul att sätta sig här. Skulle vilja ha internet på min dator. Skulle vara mycket bättre!
Som tex så har jag under en längre period tänkt lägga upp bilder, från Idre bla. De bilderna har jag på min dator. Skivbrännaren fungerar bara ungefär var 6e gång. Därför tar det lång tid att bränna ut bilderna till skiva. Med usb minne tar det också tid, för jag måste ju ändå bränna ut de till skiva på den här datorn då. Mycket krångel för en liten grej. Nu har jag massa fina bilder från London också, men de kan jag ännu inte bränna ut på skiva, för jag ska få endel bilder från Hanna, som vi tog på Madamme T, så då vågar jag inte radera bilderna från kameraan än, ifall datan skulle krascha, vilket den lär göra om jag raderar bilderna från kameran. Så då blir det så himla jobbigt att använda kameran för den är full med andra..... Små problem som blir till stora.

Andra problem är pengar. Jag skulle vilja ha lite mer än det jag har, jag ber inte om mycket mer, men bara lite. Så jag kan köpa en motorcykel och ta körkort. Då skulle jag bli glad faktiskt! Det skulle vara så fint, att ha det klart och bara kunna köra iväg. Men nej, då måste man gå massa riskutbildningar och teori och sånt skit, allt kostar en förmögenhet och känns bara onödigt! Blä

Jaja Nu känns det som jag suttit här i en evighet och borde gå och slöa i soffan ett tag. Sja faktiskt besikta en bil imorgon. Bla.. 

Adjö 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0