Nu jävlar är det höst!

Och jag är glad. Sitter här och bråkar med mina linser, som vanligt. Har fått ett sms från optikern att jag borde ringa och beställa tid. Vilket de har rätt i, men frågan är då, har jag råd och när sjuttsingen ska jag hinna med det?
Imorgon jobbar jag. tor-fre uppsala, fre jobb, lör jobb söndag fira morfar(visserligen har de väl inte öppet då ändå...) mån-tis stockholm, onsd har jag en lucka!! ! oj oj oj. då gäller de att optikern också har de. annars är de kört resten av nästa vecka med. Då får det altså bli någon dag, mån,  tis el tor nästnästa vecka! Jippie. Jaja de är väl bäst och ringa dit.. Nått av de tråkigaste som finns att lägga pengar på är ju dålig syn. Orättvist och dyrt!

Men men snart har jag mer inkomst då jag nu har två halvtidsjobb! Känns helt fantastiskt! Så jag ska nog gå och sova nu, så jag orkar va på jobbet 07.15 imorgon!

så de så.
måste bara bildbevisa att jag, igår morse var ute på promenad tidigt i morgonsolen!





Det är ta mig fan vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0