Dag efter dag

Idag städade jag på mitt rum. Dammsög. Städade lite i garderoben, fick ihop en svartsopsäck. Sen har nästan resten av dagen gått till att rensa svamp. Inte ens hälften av svampen är rensad än. Men mitt i allt rensande får jag ett lite oväntat telefonsamtal. Ett 011 nummer ifrån närzon. Känner dock inte igen det. Det visade sig vara så att jag skickat mitt Cv till BrittaLennarts i norsholm och nu har jag en intervjuv där. På onsdag. Det känns kul det. Dock fick jag ett jobb i förra veckan, men att det ligger i mjölby. Norsholm är mer än 5mil närmare resväg. Enkel resa. Men men inget är bestämt än, att jag ska byta jobb eller så. Får se var framtiden vill ha mig. Men de är kul att det går så bra just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0