Helg.

Nu har hekgen sprungit oss förbi och en ny vecka med nya tag finns framför oss. Spännande, oerhört spännande. Faktiskt lite spännande, för på tisdag ska jag och Hanna ses, onsdag blir det fika med Linus, kanske blir en fika med Isak också, körlektion på torsdag, jobba på fredag! Såå ska jag klippa gräs imorogn. Ibland infinner sig de händelserika dagarna i samma vecka!
Men vad jag hoppas på detta jobb nu, gillar verkligen inte att vara arbetslös, arbetssökande, mellan två jobb... Kanske ett litet tag, då är det okej, om man vet att man har ett jobb inom en snar framtid.

Idag städade jag åt den lille stackars kaninen, hon borde ha en vän. Eller nått, hon är så ensam. Sen var vi ute och körde lite mc, roxen runt. Det regnade. Inte så skönt, men det var ju rätt varmt iaf.

Men nmågot jag tycker är så dåligt är när man är på en intervjuv, och de sägar att "vi hör av oss, vare sig du blir aktuell eller inte" men aldrig hör av sig, det är så himla dålig stil! Skulle jag vara sån som intervjuvar folk skulle jag höra av mig till dem. Kan ju skicka ett mejl om de nu är för fega för att ringa! DÅLIGT!



Den bjuder jag på! Vill bara att det ska vara sommar igen, en sån där sommar man hinner njuta av, inte jobba alla de varma dagarna, och vara ledig de regninga.
Sommar, sommar sommar!! Mmmm fint.

Längtar till nästa sommar!

Ska nog avsluta lite fint, med ord från the Smoke "there's nothing to hide, so I try to hide it"
Lite så är det ju, har man inget att dölja vill man kanske få andra att tro att man har det, så inte folk runt om en vet allt om en. Eller nått. Fri tolkning.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0