Lallaa

Nu har det hänt massa saker, eller iaf lite saker! Bla har Anglian kommit på fötter, eller hjul.. Blivit försäkrad, besiktad med blanka papper och fått känna på vägarna lite! Igår var vi iväg en tur till Gistad, där det var Saabmarknad. Där kommer vi tuffandes med den lille forden. Vi var ju inte den ända ickeSaaben, men den enda Anglian! Folk gillade den, och jag hittade två nya reflexer till den! Senare bar det av mot Hanna och hennes nya lägenhet, där vi (Micaela också) åt tacos och marängsviss!
Idag, var det dags för risk2an som den så fint kallas. Köra Mc i fem timmar, pröva på olika bromsningar och kurvteknik, skjutsa mm.. Kul var det, dock lite trött.

Nu ringde det någon, hade lite svårt att höra honom, så jag missade var han ringde från för ställe.... Hatar det, gör det nästan jämt.. men iaf, han skulle ringa nästa vecka igen och kanske att jag har en intervjuv!

Men nu blir det att plugga teorin som fan och köra massa. Inte allt för långt kvar nu!!

Men nu borde jag nog laga lite mat innan det blir allt för sent!

Bye bye adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0